Vankien vaihto
Add Reply
MR2
2024-08-24 16:14:27 UTC
Ukraina ja Venäjä vaihtoivat vankeja
https://yle.fi/a/74-20010573/64-3-243319 Hyvä ukrainalaisille, mutta
Venäjällä pidetään vangiksi joutuneita pettureina. Kohtalo sen mukainen.
MR
Turo Juurakko
2024-08-24 16:26:52 UTC
Post by MR2
Ukraina ja Venäjä vaihtoivat vankeja
https://yle.fi/a/74-20010573/64-3-243319 Hyvä ukrainalaisille, mutta
Venäjällä pidetään vangiksi joutuneita pettureina. Kohtalo sen mukainen.
Mä hakisin venäläisenä mieluummin turvapaikkaa Ukrainasta...
Kirjoituksia kellarista
Keke Ketonen
Jos sinulla olisi perhe Venäjällä, niin hakisitko varmasti?
Turo Juurakko
2024-08-24 18:22:07 UTC
Post by Keke Ketonen
Post by Turo Juurakko
Post by MR2
[...]
Jaa, en tiennyt, että Venäjä on jo nykyisin Pohjois-Korean ja
natsi-Saksan tasolla näissä asioissa. Sinnehän ne ovat kyllä matkalla.
Kirjoituksia kellarista
Keke Ketonen
2024-08-24 20:27:32 UTC
Post by Turo Juurakko
Post by Keke Ketonen
Post by Turo Juurakko
Post by MR2
[...]
No, muotoilen uusiksi: jos sinulla olisi puoliso ja lapsia Venäjällä,
niin lähtisitkö kokeilemaan, koituisiko heille ikäviä seurauksia, mikäli
sinä venäläisenä hakisit turvapaikaa Ukrainasta?

Stalinin ajan vainoissa tapettiin paljon ihmisiä keksittyjen syytteiden
nojalla. Näiden "kansanvihollisten" puolisot ja lapset kyllä usein
säästivät henkikultansa, mutta kyllä he koko neukkuajan saivat kärsiä
siitä, että olivat "kansanvihollisten" lähisukua. Ei nykyinen Venäjä ole
sen kummempi paikka.